Sunday 17 July 2011

PEMBUKA BICARA

   بسم الله الرحمن الرحيم

alhamdulillah..
kata-kata syukur ku panjatkan kepada Ya Rabb atas segala nikmat yang dikurniakan sepanjang hidup ini..
dan sehingga kini kita masih lagi diberi kesempatan untuk menikmati keindahan alam ciptaan Nya dalam masa yang sama kita masih diberi kesempatan untuk mengejar dan mendambakan diri hanya untuk Nya..
sesungguhnya nikmat yang paling besar sekali untuk kita ialah nikmat Iman dan Islam..alhamdulillah  :)

walaupun dengan kesibukan saya mencari rzky,masih ad peluang untuk saya menyamb0ng pelajaran & menambah ilmu pengetahuan dalam hidup,,,,

sudah hampir 2 minggu saya berusaha sedaya upaya untuk menyiapkan bl0g pelajaran saya yang tidak seberapa ini,,,
alhamdulillah,,
dengan sokongan padu daripada kawan2,ahli keluarga, & pensyarah saya,akhirnya saya dapat menyiapkan tugasan yang diberi,,,

bl0g saya bertemakan tajuk pelajaran bahasa syurga :
iaitu bahasa arab,,,
saya memilih tajuk ini kerana akan memudahkan lagi tugas saya dalam mencari idea untuk dicurahkan kepada anak bangsa,,,
semoga kita semua mendapat manfaat & kebaikan daripada ilmu yang telah dipelajari,,,(^^)

mari bersama-sama belajar bahasa syurga,,,
ini adalah satu permulaan dlm mendalami bahasa syurga,,,
ilmu yang bermanfaat,akan membawa banyak kebaikan dalam hidup kita,,,
semoga apa yang saya ada,dapat dikongsi bersama-sama,,,=)

No comments:

Post a Comment